Kolportaż ulotek reklamowych

kolportaż ulotek reklamowychJednym z równie dobrych sposobów dotarcia do klienta, jest bezadresowy, uliczny kolportaż ulotek, tym bardziej, iż jest to stosunkowo tania forma reklamy, gdyż za jedną dostarczoną ulotkę zapłacimy około 5gr. Jest to więc bardzo przystępna cena, zważywszy na fakt, iż w przypadku, kilku tysięcy ulotek rozdanych na terenie miasta, bądź supermarketów, około 10% z nich może odnieść sukces, to znaczy, że klient wyrazi zainteresowanie, a być może nawet podejmie kontakt z firmą.

Dlatego też kolportaż ulotek, bez oparcia o adresowe bazy danych, jest stosunkowo dobrym rozwiązaniem, aczkolwiek w niektórych sytuacjach, o wiele lepiej spisuje się dystrybucja, bowiem w tym przypadku, możemy dokładnie wytypować osoby z bazy danych, do których ulotki zostaną dostarczone. Nie mniej jednak, kolportaż ulotek ma także swoje zalety. Otóż z cała pewnością nasze bazy danych są ubogie, i nie będą w stanie w żadnym przypadku zawierać listy wszystkich potencjalnych klientów, którzy po prostu na umieszczenie swoich danych w takiej bazie nie wyrazili zgody z różnych, mniej lub bardziej obiektywnych przyczyn.

Tutaj zaś kolportując ulotki na terenie rynku miejskiego, lub też przed wejściem do supermarketu bądź centrum handlowego, mamy możliwość trafienia właśnie do tych osób, które nie wyraziły zgody na wciągnięcie swoich danych osobowych do naszych baz danych.

Poprzez skuteczne połączenie kolportażu oraz dystrybucji ulotek, możemy zapewnić sobie o wiele lepsze wyniki działania marketingowego, wobec czego, warto rozważyć opcją łączona, która charakteryzuje się o wiele większą skutecznością.

Ostatnio rozszerzyliśmy swoją ofertę o badania tajemniczy klient.
Badanie Mystery Shopping przebiega wedle wcześniej ustalonego scenariusza, który uwzględnia między innymi poszczególne etapy jego realizacji, czas prowadzenia pojedynczego audytu, a także treść i kolejność zadawanych obsłudze sklepu pytań. W badaniach Mystery Shopping wykorzystywana jest także standaryzowana ankieta, która służy tajemniczemu klientowi do oceny poszczególnych elementów.